Diagnoza w kierunku CZR, w tym Autyzm i Zespół Aspergera wykonywana przez Zespół Specjalistów: lekarz psychiatra dzieci i młodzieży, psycholog, logopeda, pedagog specjalny, terapeuta S.I., konsultant lekarz neurolog.
Na podstawie zebranego wywiadu i po otrzymaniu opisów z konsultacji od specjalistów z Zespołu, przygotowuje opinie diagnostyczne dla pacjentów. Ściśle współpracuje z lekarzem psychiatra i ustala programy terapii.
Metoda ukierunkowana na poprawę funkcjonowania społecznego dzieci i młodzieży. Regularne zajęcia grupowe oddziaływane za pomocą różnorodnych form oddziaływania: ćwiczenia, rozmowy, dyskusja, scenki.
Prowadzone dla dzieci starszych i młodzieży. Mają na celu wsparcie osób dorastających, wchodzących w nowy etap edukacyjny, emocjonalny. Warsztaty, to również wsparcie naszych absolwentów, którzy rozpoczynają dorosłe życie
Forma rehabilitacji, która polega na uczestnictwie w warsztatach artystycznych, ruchowych, integracyjnych. Jej celem jest zwiększenie sprawności manualnej, intelektualnej i fizycznej pacjenta.
Terapia polega na rozwijaniu prawidłowego odbioru i analizy bodźców dostarczanych z otoczenia poprzez zmysły zewnętrzne: słuch, wzrok, węch, dotyk, smak oraz płynące z ciała zmysły wewnętrzne: równowaga i czucie głębokie
Usprawnianie funkcji rąk. Przeznaczona dla każdego pacjenta, które doświadcza trudności w obszarze samoobsługi, prawidłowego chwytu pisarskiego oraz czynności dnia codziennego w obszarze motoryki małej.
Celem terapii pedagogicznej jest pomoc oraz wsparcie dzieci z zaburzeniami lub deficytami edukacyjnymi na miarę ich potrzeb i możliwości poprzez stymulowanie i usprawnianie rozwoju umysłowego.
Logopeda to przede wszystkim terapeuta mowy. Zajmuje się diagnostyką, leczeniem wad wymowy i wszelkiego typu zaburzeń związanych z mową występujących u dzieci i dorosłych. Terapię logopedyczną realizuje się zazwyczaj z terapią ręki.
Ćwiczenia mające na celu rozwój komunikacji werbalnej - naukę mówienia i słuchania lub niewerbalnej. Komunikacja niewerbalna jest wieloznaczna, to samo uczucie można przekazać w różny sposób.
Rozwijanie sprawności i umiejętności w środowisku szkolnym, nauka relaksacji, panowania nad emocjami.
Celem tej metody jest wspomaganie rozwoju psychoruchowego, służy do aktywizacji rozwoju psychomotorycznego i ich integracji oraz korygowania zaburzeń tego rozwoju, co stwarza warunki do prawidłowego procesu uczenia się.
Rodzaj i zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych
REGULAMIN REZERWACJI USŁUG MEDYCZNYCH W PLACÓWKACH KRASNAL
§ 1. Zakup i rezerwacja wizyty
1. Pacjent ma możliwość dokonania zakupu konsultacji/ wizyty/ terapii w ramach usług komercyjnych poza kontraktem z NFZ, zgodnie z cennikiem umieszczonym na stronie:, osobiście w Placówkach lub telefonicznie pod numerami telefonu:
228844330 lub 797357372 w godzinach pracy Poradni Autyzmu
226703086 lub 690321872 W godzinach pracy Ośrodka Rehabilitacji
Rezerwacja odbywa się poprzez podanie imienia i nazwiska, identyfikatora Pacjenta (numeru PESEL), adresu (nazwa miejscowości, ulica, numer domu, kod pocztowy, numer lokalu) oraz numeru telefonu.
Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do dokonania zakupu wizyty i/lub wystawienia recepty
2. Ceny za wizyty podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
3. Pacjent ma możliwości rezerwacji wizyty oferowanej przez Usługodawcę wyłącznie po opłaceniu jej w ciągu 24h
na konto Stowarzyszenia z nr BNP PARIBAS 69 2030 0045 1110 0000 0312 2360
Po tym czasie rezerwacja zostanie zwolniona.
4. W przypadku rezerwowania wizyty telefonicznie, Usługodawca przesyła na wskazany przez Pacjenta
adres e-mail lub numer telefonu informacje z numerem konta.
5. W przypadku otrzymania faktury Pacjent zobowiązany jest poinformować Usługodawcę przed realizacją wizyty poprzez przesłanie na adres mailowy biuro@krasnal.org.pl danych, na które faktura ma zostać wystawiona po realizacji.
§ 2. Odwołanie lub zmiana terminu konsultacji/ wizyty/ terapii
1. Pacjent – w terminie 14 dni od dnia zakupu – ma prawo odwołania zakupionej usługi (odstąpienia od umowy),
z zastrzeżeniem, że może ono nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania – telefonicznie pod nr
228844330 lub sms pod numer 797357372 Poradnia Autyzmu,
226703086 lub sms 690321872 Ośrodek Rehabilitacji
w godzinach pracy Placówek, poprzez podanie identyfikatora Pacjenta (numeru PESEL) oraz imienia i nazwiska Lekarza lub Specjalisty oraz daty i godziny odwoływanej wizyty – w takim przypadku umowę uważa się za niezawartą.
Podanie tych danych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do odwołania wizyty.
Zwrot zapłaconych środków na ten sam numer bankowy nastąpi w ciągu 14 dni od rezygnacji.
2. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do Wizyty,
która odbyła się przed upływem ww terminu odstąpienia od umowy.
3. W przypadku:
a) odwołania przez Pacjenta Wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, lub
b) nie pojawienia się Pacjenta na Wizycie w zarezerwowanym czasie i nieodwołania tej Wizyty w terminie 24 godzin przed jej rozpoczęciem – kwota zapłacona wcześniej za usługę nie będzie zwracana, a wizyta/ terapia traktowana będzie jako płatna.
Brak zwrotu środków spowodowany jest dopełnieniem przez Placówki wszelkich możliwych starań, będąc w gotowości do spełniania świadczenia oraz poniesienia przez Poradnie z tego tytułu kosztów należytego przygotowania wizyty Pacjenta oraz kosztów związanych z personelem medycznym i niezbędną infrastrukturą Poradni. Opłata za Wizytę, na której Pacjent się nie pojawił i/lub nie odwołał, regulująca ww. koszty operacyjne stanowi całkowity koszt tej Wizyty tytułem opłaty za gotowość do świadczenia usługi (kara umowna).
4. Kwota uiszczona za Wizytę zakupioną w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem
nie będzie zwracana w razie jej odwołania w tym czasie.
5. Pacjent może dokonywać modyfikacji zakupionej usługi poprzez zmianę terminu jej realizacji najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania. Zmiany terminu realizacji Wizyty Pacjent może dokonać wyłącznie telefonicznie pod nr telefonu 228844330 Poradnia Autyzmu lub 226703086 Ośrodek Rehabilitacji poprzez podanie identyfikatora Pacjenta (numeru PESEL) oraz imienia i nazwiska Lekarza lub Specjalisty oraz daty i godziny zmienianej wizyty oraz wskazanie proponowanej nowej daty i godziny wizyty. Zmiana terminu Wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowanym jej rozpoczęciem wiąże się koniecznością ponownej opłaty za rezerwację nowego terminu.
6. W przypadku odwołania lub zmiany terminu Wizyty, Pacjent otrzymuje potwierdzenie dokonanej czynności w postaci wiadomości SMS przesłanej na podany przez siebie nr telefonu komórkowego lub na adres e-mail wskazany przez Pacjenta.
7. W przypadku odwołania w czasie dłuższym niż 24 godziny przed jej planowanym rozpoczęciem oraz w przypadku odwołania wizyty przez lekarza lub Usługodawcę – następuje zwrot całej uiszczonej przez Pacjenta kwoty z tego tytułu w sposób odpowiadający sposobowi zapłaty za wizytę, na rachunek/ kartę, z której dokonana była wpłata lub przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni.
§ 3. Reklamacje
1. Pacjent zobowiązuje się w trakcie wizyty do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca oraz personel medyczny nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
2. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, niewykonania lub nienależytego wykonania usługi – Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
3. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: NZOZ Poradnia dla Dzieci Krasnal, ul. Feliksa Pancera 10, 03-187 Warszawa lub za pośrednictwem maila na adres biuro@krasnal.org.pl
3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, w tym adres e-mail, oraz opis przyczyny reklamacji. Podanie danych osobowych w celu zgłoszenia reklamacji jest niezbędne w celu właściwego przeprowadzenia procesu obsługi reklamacji.
4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania.
5. Pacjent zostanie poinformowany o sposobie rozpoznania reklamacji w formie pisemnej przesłanej na wskazany przez Pacjenta w reklamacji adres e-mail.